no.027

Pntru că ultimul post făcea referire la bonobo, revin (după multă vreme) cu ceva asemănător. L-am văzut aseară la MȚR în cadrul festivalului soundczech pe floex, pe numele lui adevărat Tomáš Dvořák, un ceh foarte prolific nu doar muzical. Printre altele, el este creatorul coloanei sonore a jocului machinarium, de care până și eu am auzit (ba chiar am jucat demoul), eu care am rămas blocat în era Age of Empires II. 
un concert mai mult decât reușit, o sonorizare impecabilă și dacă la asta adaug că a fost intrare liberă, nu a fost înghesuială și NU s-a fumat în timpul concertului, se poate zice că ați ratat ceva ce nu se întâmplă prea des pe la noi.
Aici se poate asculta discografia completă floex, pot zice însă că muzica lui ”în direct”, cu instrumente cântate de oameni cum a fost aseară pe scenă, sună de zece ori mai bine. De fapt asta e general valabil.
În deschidere lesni zver, foarte ”enerjazzant”.

Niciun comentariu: