no.020

Îmi plac mult filmele lui Fatih Akin (deşi nu am vazut decât 3) şi am fost nerăbdător să văd New York, I love you. N'am ştiut că e o peliculă multiregizată (are şi Natalie Portman un segment), e o serie de scurt metraje despre spiritul unui oraş. Serie înfrâţită cu Paris, je t'aime . Le recomand pe amândouă şi tare mi'ar plăcea să apară şi Berlin, ich liebe ditch. Bucureşti ar vrea cineva?
Vroiam să ajung însă la coloana sonoră, că mi'a atras atenţia piesa de final. O cântă The Budos Band însă primul gând pe care l'am avut când am auzit'o a fost la Mulatu Astatke. Nu era el deşi o legătură se poate face. Budos Band au deja 2,3 materiale discografice, ascultaţi când aveţi timp.

2 comentarii:

sundee spunea...

bukresh n-are pe nimeni. nimeni nu-l liebe dich. decat cei mai entuzisti dintre noi. liebe ditch poate.

Matei Puticiu spunea...

ar fi unii http://www.ilovebucharest.blogspot.com/