no.016

De Guta am auzit abia prin 2003. Inca nu stiam ca il cheama si Nicolae. Il stiam doar ca Gutza. FSOG ca sa fiu mai exact. Daca imi aduc bine aminte, Mateescu a adus caseta cu Future Sound Of Guta in camin. Ulterior mi-am cumparat-o si eu si cred ca inca o mai am. Chiar daca nu a fost o colaborare directa intre el si cei care l-au mixat, trebuie apreciat faptul ca Future Groove si Dru Klein l-au ales tocmai pe el din toata "paleta" de manelisti atunci pe piata. Probabil au simtit "valoarea" pe care Guta o detinea. L-am pierdut apoi in peisajul colorat al manelelor.
De curand mi-au reamintit de el Aria Urbana cu un mix care nu le apartine dar care mie unul mi-a sunat foarte bine.

Locul 1

Momentul care mi-a dovedit insa ca Guta e un artist profund a venit insa de curand. Implicarea sa in campanii (sociale... politice... nici nu mai conteaza...) il pune alaturi de alti artisti de valoare dedicati binelui in general, ca bono, yorkE, ratm si multi altii.
Iata si DOVADA. Va invit sa fiti alaturi de noi. Si nu vreau sa aud ca nu ati avut timp.

2 comentarii:

Sluga La Sisif spunea...

Dupa o seara cu OTV am ajuns sa comentez si despre Guta. Asta estem!
Sunt prea tari versurile astea:

sa vezi barbate sa vezi
pe Basescu am sa-l votez
nu ies eu din vorba ta
ca tu stii politica

Si imi aduc aminte de randuilelile lui Marin Sorescu:

Femeia are socotelile ei, ea să ţină de coada cârpătorului,
Să ţină oala de mănuşă, la foc, să stea ciucită la vatră
Şi să lase politica – de asta ne ocupăm noi, asta e pentru oameni –
Femeia, ce ştie femeia?

No offense, for all the ladies in the house. Asta estem!

sundee spunea...

:)