no.008

Aflu de la EVZ.ro, cu bucurie, ca Mirabela Dauer va lansa un Nou Material Discografic despre care artista spune: „Am mare încredere în acest album, am pus un colţ de inimă, aş putea spune că este unul intre cele mai bune albume ale mele, cu texte şi cântece care spun într-adevăr ceva”.
Daca ati vazut 'Politist,adjectiv' o sa intelegeti partea cu texte si cantece care spun intr-adevar ceva (sau intradevar?). Daca nu l-ati vazut mergeti de-l vizionati pentru ca este candidatul oficial al Romaniei la Oscarul pentru film strain. Si uite ce zice New York Times despre el: "a perfectly timed, slow-to-boil absurdist comedy".
Sau ca sa va faceti o idee mai ampla despre film si despre ce au inteles americanii, tot NYTimes.com zice: "The story centers on a young cop whose ridiculous undercover assignment — to pin a drug charge on some teenagers — slyly metamorphoses into an examination of bureaucracy as a symptom of totalitarianism. In the film’s masterly climax a dictionary — define “conscience” says the cop’s boss — is transformed into a weapon of control."
Oricare ar fi esenta filmului, ramane intrebarea: a vazut Mirabela Dauer filmul si cumva scena care i s-a dedicat a facut-o pe marea solista sa abordeze texte si cantece mai profunde? Şlagărul din film il puteti asculta in Tara Vedetelor (normal...) si dupa ce vedeti si pelicula va astept cu comentarii. Daca aveti timp.

edit:

si ca sa fiti complet informati aflati mai multe despre Mirabela aici.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna...foarte draguta interpretare, mai ales ca momentul liric a fost sigura secventa din film pe care am suportat-o. In rest m-am plictisit ingrozitor.

tudor spunea...

apropo de comentariul de mai sus: dupa ce am vazut filmul, am tras cu urechea la o discutie. un domn spunea: "mie nu mi-a placut, mi s-a parut plictisitor, dar mi-a placut mesajul de la final. ca pana la urma, cu totii ne supunem legii". :d interlocutoarea a ramas perplexa.
care-o fi "momentul liric"?

Matei Puticiu spunea...

"momentul liric" e minirecitalul mirabelei dauer cu piesa aia pusa pe repeat. eu unul nu am inteles de ce a trebuit ca a doua zi cristi sa o intrebe pe nevasta-sa cine canta respectiva melodie si sa aflam cu totii ca nu, nu e angela similea. o fi fost conditia mirabelei in schimbul drepturilor de autor?